Har DU livet kjært…?

Jeg må bare spørre, for det er mange som ikke har det nå i høstmørket… Folk kler seg i mørke klær å går rett ut i gata og regner med at vi bilførere ser dem… NOT!!! På veg hjem fra jobben i dag var det ganske mørk, og det regnet tett å 3 ganger var det på nippet til at jeg kjørte på noen. Det var helt umulig å se dem, før de var rett foran billysene… De kan prise seg lykkelig for at jeg kjørte sagte sånn at jeg rakk å stoppe!

Ingen av disse tre personene hadde refleks på seg, og da gjør de det ganske umulig for oss som kjører bil. Spesielt siden de MENER at det er helt greit å bare kan gå rett over i et uopplyst fotgjengerfelt i høstregnet, og tro at de er synlig. Hvem er det som får skylden hvis de blir påkjørt, jo det er jo bilføreren selvsagt. Jeg blir fly forbanna på disse idiotene som ikke tenker seg om, grrrrr!!! 

SÅ TIL DERE SOM TROR AT VI BILFØRERE KAN SE ALT SOM RØRER SEG I MØRKET, ROPER JEG HØYT… VI GJØR IKKE DET, SE Å FÅ PÅ DERE REFLEKS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg