Jeg elsker dem….

Ja, det er det ingen tvil om at jeg gjør, for de er mine øyestener å jeg kjenner at jeg blir helt varm i hjertet når jeg tenker på dem. Når de ligger sammerullet eller utstrekt og sover skjønnhetssøvnen sin, eller når de leker på gulvet å jakter på hva det nå måtte være som ligger foran snuten deres akkurat der og da.

Når jeg derimot gjør et iherdig forsøk på å støvsuge opp alle kattehårene deres fra teppene i sofaene og på senga, da er jeg ikke like sikker…. I dag strevde jeg virkelig med å bli kvitt alt sammen, og jeg holdt nok på i bortimot 45 minutter for å få fri begge sofaene og teppet over senga mi. Englebarna satt like i nærheten å fulgte med på alt jeg foretok meg, og syntes nok at det var artig å se på… Munnstykket på støvsugeren tettet seg til slutt, og da måtte jeg hente stekepinsetten for å komme til å dra det ut… Like fort som kattehårene var fjernet forsvant irritasjonen min :o))

Jeg har alltid vært glad i dyr, men at jeg skulle bli så glad i disse to lurvete pelsfrøknene var jeg nok ikke forberedt på :o)) Nå ligger de å dormer seg på toppen av klatrestativet å kikker ned på meg, og gjør jeg et forsøk på å reise meg for å gå på kjøkkenet er Vinja på plass på kjøkkenbordet innen jeg har kommet meg ut av stua, hehehehe!!

5 kommentarer

Siste innlegg