Hode er på plass igjen….

Å, godt er det for om ikke så alt for lenge er det på tide å komme seg i senga…. Tankene min har ligget flere mil foran resten av hode og kroppen, noe som har vært veldig slitsomt. Bare en ting å gjøre da, og det er å finne frem noen gamle filmer å koze seg med dem. Det var akkurat det jeg gjorde oxo :o))

Først så jeg på en av mine favoritter… Tales of Beatrix Potter, som rett og slett er en filmatisering av baletten med samme navn. I mange år gikk den på STV 1 på Lille Julaftens formiddag, og det var når jeg satte meg ned å så den at julen virkelig begynte. Jeg sørget alltid for å kunne gå tidligere fra jobben sånn at jeg skulle rekke hjem for å se den :o)) Nå har de sluttet med å vise den, men jeg har den på DVD så jeg kan se den akkurat når jeg vil. Det er en fantastisk flott film, og er vel egentlig myntet på barn, men det gjør ingen ting :o))

For å avslutte mimrekvelden så ser jeg på musicalversjonen av “A Christmas Carol” med Albert Finney i hovedrollen.. Kanskje ikke helt rette tiden for den, men jeg elsker filmen å kozer meg med den. Synger med i alle sangene, og bare nyter :o)) Kommer nok til å se den igjen flere ganger ettersom tiden nærmer seg til jul..

Jeg har slått av omtrent alt lyset, og har tent alle lykter og lysglass omkring i stua å det er så beroligende på kropp og sinn. Det er lenge siden jeg har koblet ut radio og tv for å få orden på hode, men det er nok sundt å gjøre det innimellom. Vi går inn i en veldig stressende tid på jobben, men fornyelse av mange kontrakter i tillegg til den vanlige driften å da er det nok litt viktig å kunne klare å koble ut når man kommer hjem. Ellers så har man ingen energi til å yte sitt beste i løpet av arbeidsdagen…

Hadde jeg nå bare klart å komme meg i seng i normal tid så hadde det oxo vært til hjelp, men der er jeg ikke i rute i kveld….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg