Det begynner dårlig..

Går det ann å være så uheldig? I går knuste jeg et glass og jeg var helt sikker på at jeg hadde fått opp skårene. I natt fikk jeg erfare at det ikke stemte. Jeg måtte opp for å hente litt å drikke, og barbeint sjanglet jeg trøtt ut på kjøkkenet å trampet på et glasskår… Da ble jeg med et lys våken, og måtte til å fjerne et stort skår i foten

Da jeg våknet i dag var foten ikke spesielt god å trå på. Det stakk veldig når jeg belastet den, og det kjentes ut som om det var noe igjen inni der. Jeg ringte til legen og fikk time kl 10:45…. Han fant raskt et par små skår som han skyte og pillet ut. Nå er det allerede mye bedre om noe sårt.

Det var litt merkelig å komme på jobben kl 12. Jeg har følelsen av at det er rundt lunch nå, men vi er jo alt midt på dagen så det blir en kort dag i dag….

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg