Tirsdag og humøret på topp….

Gårsdagens lille ned i kjelleren følelse er i dag snudd til ekstremt godt humør, og en voldsom arbeidslyst… Hva i all verden er det som går av meg, hehehe!! Jeg våknet ganske så utvilt til tross for lakenskrekk i går, og klarte å være på jobb til ca 08:00. Det er jeg i grunnen veldig fornøyd med, og håper man kan klare å fortsette med utover i uka…

Det var printkjøring på morran i dag, og det betydde av man tok en kollektiv bretting og konvoluttering for å få ut bunken med første post… Ikke noe å vente med sånne store jobber, de er best å få ut før alle de andre skal benytte seg av printeren… Det har vi forsøkt før, og endt opp med masse feil når noen kommer innimellom. Enkelte av oss blir litt ampre da, hehehe!!

Fikk endelig ringt den planlagte samtalen til HomeNet (tidl. Bredbåndsservice), og fikk ordnet opp sånn at jeg fikk vite hvilken mailadresse jeg var registrert med.. Det viste seg at det var en jeg ikke husket at jeg noen gang hadde fått engang. De spurte om det var en annen adr jeg heller ville bruke, og jeg oppga MSN adressen som jeg bruker til daglig. Så nå blir damen oppdatert når de skal oppgradere nettet i heimen.

Jeg skal til behandling i dag, og har masse jeg skulle ha blitt ferdig med før jeg går…. Blogges :o))

2 kommentarer
    1. God morgen v 🙂
      Sitter her og glipper med øynene over kaffe koppen. Ble virkelig laken skrekk på meg i natt, gubben dro tømmerstokker av den viden verden. Selv med ørene fulle av ørepropper og dyna godt plassert over blekkene hørtes det godt. Så omsider kl 04 i natt kome ole lukke øye.
      Ha en fin dag videre 😉 klemz

    2. sisselfish: Den har jeg vært med om, med sie øyelokk og rødsprengte øyer dagen derpå, hehehe! Håper du får en fin tirsdag alikevel, og kansje en aldri så liten luuur utpå :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg