En lille pause mÃ¥ da til….

Det var nettopp det som skulle til i går gitt… Siden mandag kveld har jeg hatt vondt i halsen og litt feber, ikke av den sorten hvor man behøver å være hjemme å holde sengen med selskap. Neida, den slappe varianten hvor man ikke er verken fugl eller fisk. I går toppet det seg litt, dels for at jeg var stuptrøtt etter å ha sovet for lite natten før og så for at feberen økte litt. Derfor satt jeg i godstolen godt innpakket i 2 fleezepledd å hutret hele kvelden, og jeg orket ikke å ta fram PC’n engang… I dag klarte jeg ikke å la være lenger :o))


Jeg syntes det er godt å kunne koble ut fra omverden en dag innimellom… Etter en stund så blir det så mye oppe i hode at det føles som det ikke er plass til mere, og da må jeg bare lene meg tilbake å bare være med megselv uten noen ytre påvirkning. Denne gangen var det ikke helt fuldt i hode, men resten av kroppen som trengte å komme seg igjen. Etter en god natt søvn føltes det mye bedre til morran i dag…., litt sår i halsen var jeg nok men jeg hadde ikke noe feber i kroppen i allefall. Nå i kveld etter en liten powernapp er jeg tilbake til mitt vanlige sprudlende selv igjen :o))

5 kommentarer
    1. Lurte litt på om du var syk. En pause trenger man av og til og bare få kroppen og humøret opp igjen etter en liten down gjør godt. godt å ha deg tilbake i god form.

    2. Her er det global oppvarming med varmegrader og regn i ukevis, hvorfor fÃ¥r vi ikke oppvarmingen om sommeren? Snøen har regnet bort og det er jeg ikke glad for sÃ¥ skiftende temperatur, nei, det har vi ikke og ikke ser det ut som vi skal fÃ¥ det heller. Forkjølelsen er utsatt til sommeren…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg