Jeg koker av sinne….

Jeg har som sagt kjøpt meg ny telefon, og i den forbindelse skulle jeg innstallere alle app’ene mine på nytt. Det har jo gått helt fint det, men så var det å logge seg inn på Instagram, Det går ikke fult så bra… Jeg har holdt på nesten en time med å logg meg inn uten hell… Jeg har forsøkt å restarte det, endre det men kommer ikke inn. Får bare allskens irriterende feilmeldinger, og sender jeg en mail får jeg bare en svadamail tilbake med standarttekst som ikke hjelper meg det spor….

Nå er jeg så frustrert og sint at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg…. Jeg har da glemt passord før på andre sider, og det har bare vært å sende en mail for å få et nytt pass ord, så er det løst. Her er det tydeligvis helt håpløst. Jeg kan jo ikke registrere meg på nytt heller, for e-mailadressen min er jo allerede registrert å sperrer alle forsøk på å starte på nytt. Har noen andre vært borte i det samme?? Og i så fall hvordan ble det løst, hvis det ble løst da???

13 kommentarer

Siste innlegg