Nestenblondina er tilbake…

På formiddagen i dag hadde jeg time hos frisørdamen til klipp og fixing av ettervekst, som nå var blitt til en autostrada. Ikke bare det, håret mitt virket dødt og livløst å trengte virkelig litt TLC fra frisørdamen. Det er jo merkelig, uansett hvor tidlig jeg står opp så skjer det alltid noe som gjør at blir forsinket… I dag var ikke noe unntak, men det ble heldigvis ikke så ille at jeg kom forsent. Hun var akkurat ferdig med å ta etterveksten på en annen dame når jeg kom, og da var det bare rett opp i stolen for meg… For de som kjenner meg er jeg glad i hairsprayen min, og det var nok blitt brukt litt vel mye så jeg hadde jobben med å gre det ut mens hårfargen ble blandet.

Etter et par timer så var reslutatet som på bildet over her… Jeg gadd ikke å ta et nytt bilde av meg selv når jeg alikevel ser helt identisk ut som på profilbildet mitt. Det var så deilig å få litt lett og luftig fasong på håret igjen :o)) Det var oppholdsvær da jeg kom til frisørdamen, men i det jeg gikk igjen begynte det å regne. Heldigvis var det bare litt, så jeg gikk raskt opp i dyrebutikken og kjøpte kattesand. 

Var spent på om jeg skulle få SIM-kortet til den nye mobilen min i dag, og skuffelsen var stor da jeg så at poskassen var tom. Jeg var jo sikker på at postmannen hadde vært der… Bestemte meg for å dra ned på Ultra for å handle inn til bakedagen i morgen. Er nemlig så vanvittig lenge siden jeg bakte boller at jeg tenkte at nå skal det være, eller blir det ingenting av. Trodde kanskje at det ville være masse folk der nede, men det var vist for tidlig så jeg fikk gjort hele handelen uten å gå i kø :o)) Fikk ikke tak i beskyttelsesfilm til den nye mobilen i går så jeg forsøkte å få tak i hos Telekiosken i dag, men nei da de var tom for akkurat den jeg skulle ha.

Før jeg dro hjem igjen stakk jeg en kjapp tur opp på Tveita for å ta en tur på Black Design… Jeg ville se  om jeg fant en ny lykt til gangen, noe jeg ikke hadde klart å finne noen steder. Har vært overalt å sett på alt av lykter, men ingen av dem har vært akkurat “sånn” som jeg var ute etter. Lykken har tydligvis snudd for jeg fant en jeg falt pladask for hos BD, men bilde må vente til i morgen. Den var ganske støvete så jeg har ikke fått vasket å gjort den klar enda… Før jeg snudda nesa hjemover var jeg innom Telebutikken på Tveita, og der hadde de beskyttelsesfilm. Jeg kom til å fortelle om SIM-kortet som ikke hadde dukket opp enda, og da sa han at han kunne gjøre klart et til meg med en gang, så bra tenkte jeg da kan jeg få telefonen opp å gå i dag :o))

Jeg hadde ikke før fått pakket bort tingen jeg hadde handlet før jeg fordypet meg i den nye telefonen.. Hehehe, postmannen hadde faktisk vært og levert det nye SIM-kortet i kassa mi, så nå hadde jeg to stykker!! Fikk jeg telefonen til å fungere, å nei da, for jeg klarte å putte inn det kortet som kom fra Djuice som selvfølgelig var blitt deaktivert da det nye ble aktivisert i butikken. Skjønte det jo til slutt å vips så var vi i gang. Jeg hadde registrert en god del info på den gamle tlf, og ikke på kortet så det ble endel som måtte legges inn emanuelt å det tok litt tid. Etter en liten matpause lastet jeg ned alle app’ene mine og det var jo ikke noe problem, men som jeg sa i sta har jeg ikke klart å logge meg inn på Instagram. Sliter fortsatt med å komme inn, men nå har jeg i grunnen resignert for i dag… Jeg får heller se på det igjen i morgen.

Sitter å prøver å få med meg Hercule Poirot, Mordet på Nilen på DR 1, men jeg er så trøtt og slapp i kveld at jeg tror ikke at jeg kommer til å sitte oppe så veldig mye lenger nå… Feberen har kommet tilbake, og det har den såre halsen min oxo. Den beste medisinen for det er å krabbe under dyna og få seg noen timers søvn…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg