Søndagen er i gang….

Når jeg gikk å la meg i går kveld pøsregna det ute, og det var skikkelig nitrist utenfor… Regnet piska inn mot rutene så det var nesten litt vanskelig å se ut, men det var i allefall søvndyssende å jeg sovna nesten før hodet mitt traff hodeputa. Det har det ikke vært så mye av den siste uka, for jeg har virkelig slitt med å få meg noen timer søvn hver natt.

Til morran i dag våknet jeg opp med dundrende hodepine og tette bihuler, å jeg hadde mest lyst til å dra dyna over hode å sove mere. Når jeg så det fine været utenfor måtte jeg bare opp for å nyte solstrålene utenfor. Det var litt kjølig der ute, men når sola kommer på vinduene blir det ganske fint å sitte der å nyte en kopp kaffe. Godt pakket inn selvfølgelig :o))

Pusetassene løp ut med en gang jeg lukket opp døra for å lufte, og det tok ikke lang tid innen Vinja fant en kjingel. Heter sikkert ikke det, men vi har alltid kaldt den for det å det er disse edderkoppene med knappenålskropp og megalange ben. Stakkarn var veldig stivbent å forsøkte å komme seg oppover veggen, men frøken Lillepuzdatter lot den ikke komme så langt. Jeg lot henne bare holde på, og regner med at hun gjorde kort prosess etter en liten lek….

Med spente fingre forsøkte jeg å logge meg inn på Instagram til morran, og jammen kom jeg ikke inn med en gang oxo :o)) Det var slettes ikke min uvitenhet som gjorde at jeg ikke klarte å logge meg inn i går, men rett og slett Instagram selv som hadde trøbbel. Jeg bruker app’n ganske mye så jeg syntes det var veldig frustrerende å ikke kunne komme inn… akkurat når JEG ville inn, hehehe!!

Den planlagte bollebakingen i dag må nok vente til en annen dag, for jeg er ikke i form til sånne aktiviteter i dag… Tror jeg da, man vet aldrig hva som skjer utover dagen og ettermiddagen :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg