Øyegodis leder Fredspriskonserten…

Denne uka ble det klart hvem som skulle lede Fredspriskonserten, og til min store glede var det en av mine favoritt skuespillere Gerard Butler sammen med Sara Jessica Parker skulle gjøre det. Jeg kjenner jeg blir helt matt i knea når jeg ser på ham… Ja da, ingen sjangse for å treffe duden noen gang, men man kan jo selvfølgelig koze seg ved synet av ham :o))

Jeg har 1000 ting jeg skal gjøre akkurat den uka, og hver kveld er det noe som skjer men jeg skal alikevel få med meg konserten. Jeg kan si mye om de som får den, men skal ikke gjøre det i denne omgangen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg