Det gikk bra…

På formiddagen i dag ble vi kaldt inn en etter en for å høre om vi var innstilt til å blir med videre, og det var som en sten ramla fra skuldrene mine da sjefen sa at jeg faktisk var innstilt. Helt ærlig så følte jeg meg veldig usikker da jeg gikk på rommet å satte meg. Jeg fikk høre om hvilke positive egenskaper jeg hadde, men det var jo oxo noen ting som jeg må jobbe med og det tok jeg til meg å skal gjøre noe med.


Alle i min avdelingen fikk positive beskjeder, men også en annen gledelig beskjed. Det var at vi får en ny person i avdelingen, ei som noen av oss har jobbet sammen med før for ca 11 år siden. Hun er en virkelig trivelig person, som det skal bli fint å få med inn i avdelingen.


Hvem det var vet jeg ikke, men at det var endel som ikke fikk så gode beskjeder det vet jeg. Det var derfor at vi i forkant fikk beskjed om ikke å juble å vise en enorm glede hvis vi fikk en god beskjed, av hensyn til de som ikke fikk det. Utpå dagen samlet sjefen avdeling pluss den nye for en liten samtale, og for å gå igjennom noen foiler for å se på hvordan veien videre skal være. Vi ble vel sittende en times tid, før vi gikk tilbake til arbeidet igjen.


Jeg kjente at jeg langsomt begynte å slappe av i kroppen etter det, og klarte å konsentrere meg om tilbudene min som måtte ut. Kom så langt at jeg bare har igjen å lage dokumenter på et av dem i morgen. Kroppen har ikke vært helt i form i dag, siden en aldri så liten feber har herja litt rundt der inne. Har hatt litt vondt i hode og sår i halsen, men med et par Ibux i fordelt utover dagen har det gått ganske greit egentlig. Nå i kveld krisler det veldig i halsen og jeg fryser noe vanvittig… Akkurat nå har jeg pakket meg godt inn i et par fleezepledd for å få varmen. Det begynner å virke så smått nå kjenner jeg.

Det fine været som vi hadde i dag, så vi ikke så veldig mye til i dag… Innen jeg gikk hjem sånn ved 16:30 tiden hadde det begynt å regne så smått, og da jeg kjørt ut av byen pøsa det den ganske bra. Nå i kveld har det i tillegg begynt å blåse en del oxo, og litt i overkant av + 5C.

6 kommentarer
    1. Så bra da, at alle på GRP fikk beholde jobben, og at dere i tillegg fikk en ekstra!!!
      Er alltid tungt ̴ g̴ rundt og ikke vite, Рog s̴ blir man bare s̴̴̴̴ letta etterp̴!
      Vi må ta oss en lunsj snart??

    2. Terje: Man tror ikke at man tar det til seg sÃ¥ mye, men nÃ¥r det er over Ã¥ man slapper av merker man at man har gjort det alikevel. Blir tappet for energi…

      Begynner Ã¥ bli en stund siden vi spiste lunch, en uke eller sÃ¥nn, hihihi… Det hadde vært kozelig det, men jeg tror ikke at jeg fÃ¥r det til denne uka…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg