Skremmende…

Da jeg kjørte hjem fra jobben i dag var jeg så uheldig å feilberegne farten til en som kom fra høyre, og kjørte på… Før jeg viste ordet av det var vedkommende helt oppe ved siden av meg, og da var det jo for seint å stoppe. Personen lå på hornet, og satte på full belysning så jeg ble helt blendet i speilene mine å lå helt opp i hekken på bilen. Jeg skulle egentlig opp til ESSO stasjonen for å vaske bilen, men ombestemte meg da vedkommende var så agressiv å snudde i første rundkjøring for å dra hjem Personen fulgte etter med, men all belysning på bilen på… Jeg kjente at jeg fikk hjertebank, og det ble ikke bedre av at vedkommende fulgte etter meg. Samme hvilken vei jeg kjørte fulgte bilen etter, grøss!!

Da jeg svingte inn i gårn her hjemme fulgte fortsatt bilen etter meg, og da ble jeg skikkelig redd å tenkte at nå kom det til å skje noe ordentlig skummelt. Jeg kjørte forbi øverste blokka og ned bakken mot min, da først stoppet bilen. Heldigvis var det folk ute i gården sånn at hvis vedkommende hadde fulgt etter meg helt ned så hadde jeg ikke vært helt alene. Det var ordentlig skremmende, og jeg kjenner meg urolig enda for hva slags person dette var.

Av og til kan man feilberegne som jeg gjorde i dag, men det er da ingen grunn til å oppføre seg så truende som denne personen gjorde. Jeg må innrømme at jeg kikket litt engstelig ut av vinduene etter at jeg var kommet inn for å se om noen sto oppe på bakketoppen å skuet inn. Vanligvis er jeg ikke så lettskremt, men denne hendelsen gjorde meg skikkelig urolig :o((

7 kommentarer
    1. Men i all verden, hva slags oppførsel er det. Ikke rart du fikk hjertebank. Man må jammen være forsiktig i dag, for en vet jo tydelig ikke hvem man møter. Glad det endle bra da, uff. Håper du har det bra søster <3 Glad i deg 🙂 ^^ Klem Laila 🙂

    2. lailasfoto: Først ble jeg ganske engstelig, men senere på kvelden ble jeg faktisk ganske forbanna. For at vedkommende var så ubehagelig og agressiv. Selv med mitt hissige temperament så ville jeg aldri ha gått i en konfrontasjon, for man vet ikke hva personen villa ha gjort.

    3. hobbyting: Vet du, jeg tenkte ikke sÃ¥ langt engang pÃ¥ at jeg burde ha ringt politiet…. Vet ikke helt om det hadde nyttet, for det var mørkt, vedkommende blendet meg helt sÃ¥nn at jeg klarte ikke Ã¥ ta noe bilnr. Ikke kunne jeg se om det var mann eller dame heller.. Det eneste jeg kunne se var at bilen var sort eller mørk blÃ¥, men ikke hvilket merke det var… Skremmende var det i allefall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg