Jeg gledet meg for tidlig….

På onsdag var jeg så happy for at det så ut til at jeg gikk klar av omgangsjuken, da kvalmen forsvant og jeg bare hadde litt vondt i magen… Gleden varte ikke særlig lenge den, for natt til torsdag var det bare å ta på seg joggeskoa og begynne å jogge mellom senga og toalettet. Jeg vurderte sterk å ta med meg dyna og puta å legge meg der ute, men gjorde ikke det. Det holdt på til langt ut på torsdagen, og da det begynte å roe seg var jeg så sliten at jeg sovna momentant og sov i flere timer….

Når jeg våknet i dag var jeg så vissen i kroppen at jeg nesten ikke orket å snu meg i senga engang, og det er jo ikke så rart siden jeg ikke hadde fått i meg noe næring siden onsdagettermiddag. Jeg likte dårlig å ringe på jobben for å si at jeg måtte bli hjemme i dag oxo, men jeg så svimmel og slapp at jeg hadde ikke en sjangs til å komme meg ut av døra.

At jeg ble dårlig nå setter jo adventsforberedelsene mine litt tilbake, for i kveld hadde jeg tenkt å henge gardiner og finne frem advenstlysestaker og stjerna mi. Jeg skal nok bli ferdig innen søndag, men kanskje ikke så tidlig som jeg først hadde tenkt meg det. Ingen krise for adventstiden kommer uansett den, må bare akseptere at alt kanskje ikke blir ferdig like tidlig som planlagt.. Sånn er det bare!!

Ute er det – 3,6 C og klarvær… Sola kommer nok opp på himmelen i dag oxo, men det tar litt tid før den kommer seg over tretoppene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg