Nytt lysfat til advent….

Var på Nille tidligere i uken å kjøpte dette fatet, men jeg vist ikke helt hvor jeg skulle ha det og heller ikke hva jeg skulle sette på det. Det eneste jeg viste var at jeg ville ha farger, noe som for meg er lunt og trygt.

Noen dager senere var jeg på Nille igjen, og da fant jeg disse søte lysholderene og englene som jeg ikke kunne la være å kjøpe. Først satte jeg fatet på badet for å få litt farge der, men det passet ikke noe serlig for Vinja pleier å hoppe opp å sitte på bordet der fatet sto. Derfor har jeg nå flyttet det inn i stua hvor det egentlig passet mye bedre. Det ser kanskje litt nakent ut uten pynt mellom lysglassene, men de hadde ikke fått være i fred for kattene. Effekten med gjenskinn i glasset er egentlig ganske flott, men det syntes ikke så godt på bildet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg