Bakedag i dag….

Om litt skal jeg sette en lussekatt-deig, men jeg må sitte litt å vente på at hodepinen slipper først… Våknet med dundrende hodepine etter å ha ligget forkjært med nakken i natt, og det straffer seg hver eneste gang. Det begynner å slippe nå kjenner jeg, så det ordner seg… 

Bildet har jeg lånt fra Magefølelsen som har oppskrift på Lussekatter uten melk og gluten. Mine lussekatter blir nok ikke så flotte som disse her, men smaken er det ikke noe å si på :o)) 

Jeg trodde jeg skulle eksplodere i sta da jeg skulle gå på nett, for både PC og nett hadde bestemt seg for å være jævlig mot meg. Det tok meg ca 20 minutter å få opp maskinen og komme seg på nett, og jeg kjente at jeg begynte å koke innvendig. Det gjorde ikke hodepinen min noe bedre heller, men nå har jeg fått kaffekoppen min og jeg kjenner meg langt mer rolig og avbalansert, mohahahaha!!

Blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg