SÃ¥ var man tilbake….

Det ble dårlig med blogging i går…. Var så utrolig sliten da jeg kom hjem at jeg bare planet rett ut i godstolen. Godt innpakket i varme pledd ble jeg sittende å halvsove hele kvelden. Pausene byttet på med å holde meg varm, og det protesterte ikke jeg på…. De er så omtenksom med mammaen sin…

I dag var det igjen svinkaldt ute så jeg pakket meg inn så godt at det var nesten vanskelig å bevege seg.. Når man ser ut som marshmellow mannen er det ikke så lett å komme inn i bilen g få på seg bilbelte…

To av kollegene måtte kaste inn håndkleet i dag å bli i senga, og vi er derfor bare tre stk på jobb. Får krysse fingrene for at det ikke blir kjør på telefonen.

Nå må det jobbes, vi blitt blogges ?

3 kommentarer
    1. Du snakker om Ã¥ pakke seg inn, det gjorde jeg da jeg jobbet i Narvik og jeg mÃ¥tte gÃ¥ til bussen i -23 grader og stiv kuling. jeg hadde pÃ¥ meg sÃ¥ mye klær at bussjÃ¥føren lurte pÃ¥ om jeg hadde mer klær igje hjmme for armene min kunne ikke legges inn til kroppen. jeg mÃ¥tte si som sant var at nÃ¥ har jeg ikke mer klær sÃ¥ blir det kaldere nÃ¥ sÃ¥ mÃ¥ jeg bli hjemme. Med til historien hører ogsÃ¥ at det ikke var vind i Narvik sÃ¥ jeg var vÃ¥t av svette da jeg kom pÃ¥ jobb…

    2. hobbyting: Grøss, det var kaldt… BlÃ¥ser det virker det jo enda kaldere, og det merket jeg nÃ¥r jeg var ute i lunchen da svei det ekstra godt pÃ¥ ørene og i kindene. Ikke sÃ¥ greit Ã¥ pakke pÃ¥ seg altfor mye klær heller, i allefall ikke hvis man skal løpe inn og ut av butikker…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg