En liten pause….

Jeg holder på å lage en overraskelse til en bekjent, i form av et håndarbeidet men jeg kan ikke si noe om det riktig enda…. Skal fortelle hva det er og legge ut en bilde når overraskelsen er overlevert i løpet av uken :o)) Kunne tenke at personen klarer å snappe opp overraskelsen via noen andre, og det ville være veldig dumt. Det er to deler, og jeg er ferdig med første delen… Nå måtte jeg bare vile armene mine litt før jeg tar en økt igjen, for jeg bare MÅ bli ferdig denne uka siden jeg tar juleferie fra mandagen av.

Til tross for at det var ganske kjølig ute i dag, måtte jeg bare ut for røre litt på meg i lunchen… Kulden beit ganske bra i kindene og på ørene, så det var ikke akkurat noen fornøyelse. Dukka inn hos Åhléns for å snooke litt, og fant noen fine kjøkkenhåndlklær som jeg skal ha til jul, røde kubbelys og løse bokstaver i hvitt som sier GOD JUL. De hadde noen med bare JUL som var lysestaker, men jeg er ikke noen stor fan av lange lys så jeg droppet det.

Gikk viderere oppover Torggata opp til Oslo Domkirke og ned mot Storgata og en kjapp tur innom Vita for å handle noen småsaker før jeg gikk med faste skritt tilbake til jobben igjen. Kroppen klarte i grunnen kulden ganske bra og det gikk greit til jeg skulle hjem igjen, da begynte jeg å kjenne på det igjen… Heldigvis ikke så ille som for noen dager siden…..

Nå sitter jeg å ser på Fredspriskonserten og sikler hver gang Gerard Butler kommer på scenen…, ikke bare det knærne blir helt som gele… sikle sikle sikle puh!!

4 kommentarer
    1. Idag skal jeg ordne de siste julegavene til tre gutter som skal få penger og da er jeg ferdig med alt. Begynner å bli ferdig nå og godt er det for nå er det ikke lenge til vi skal reise på juleferie. I helga skal juletreet på plass og jeg lar nok noe av julepynten ligge i skapet, ingen vits å dra frem alt iår.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg