Fantastisk julekonsert i gÃ¥r….

I går gikk den årlige julekonsert til SB1 av stabelen i Oslo Domkirke… Siden vi er så mange blir det satt opp to konserter på kvelden, og man kan ikke velge hvem man har lyst til å gå på. Jeg er like uheldig hver gang å kommer på den siste, og det gjorde jeg denne gangen oxo.

Da de la ut meldingen om at vi kunne melde oss på til konserten, fikk vi vite at artistene i år var Marit Larsen og Oslo Gospel Choir. Da vi kom til kirken fikk vi en overraskelse, en gledelig sådan, og det var at Maria Haukaas Mittet oxo skulle være med under konserten. Det var hun og Oslo Gospel Choir som startet showet, og det var som de fylte hele rommet i kirken da de begynte å synge. Jeg bare lente meg tilbake og lot julestemningen og roen fylle kropp og sinn. Marit Larsen var sprudlende og lattermild og sang noen flote sanger, bl.a. en gammel irsk julesang som var helt fantastisk. Hun sa hva den het, men det har jeg selvfølgelig klart å glemme…

Det var en kald dag i går og jeg frøys omtrent fra jeg sto opp til jeg gikk å la meg…. Verst var det da vi sto utenfor Domkirken å ventet på å komme inn, for da ble jeg så gjennomkald at jeg ikke orket å ta av meg ytterklærne inne i kirken engang. Jeg fikk ikke tilbake varmen heller, så da vi kom ut og måtte gå til Youngstorget hvor vi ble hentet var jeg helt stivfrossen igjen.

Når jeg kom hjem tenkte jeg at jeg skulle sitte en stund å se på tv, men siden jeg var så kald laget jeg meg en stor kopp med te som jeg tok med meg opp i senga. Planen var at jeg skulle se på CIS NY, men jeg fikk nok ikke med meg alt gitt… Sovna inn og sov igjennom hele natten til i dag, og det er jo ikke hver dag jeg gjør… Problemet var bare at jeg rakk aldri å få satt på alarmen på mobilen, og forsov meg i dag morges. Surt, for det er jo Luciadagen i dag å da pleier jeg å stå opp tidlig for å se feiringen på svensk tv mens jeg spiser lussekatter og kozer meg litt før jeg skal på jobb. Det ble det jo ingenting av, så da tok jeg med meg lussekattene på jobben og delte med kollegene i stedet :o))

All denne frysingen har sørget for at jeg pånytt har fått feber og vondt i halsen… Var ganske frossen og hengete på jobben i dag, men kom meg da igjennom dagen på et vis. Nå i kveld er formen helt elendig, og jeg lengter etter å krabbe under dyna for å få meg litt søvn. Skal dukke ned i Ibux boksen å hente opp en febernedsettende så håper jeg at formen er bedre i morgen. MÅ VÆRE på jobb til 8 siden to av kollegene kommer senere. Det er godt å vite at helga er rett rundt hjørnet, men det er jo oxo veldig typisk at jeg må bli dårlig nå som jeg skal ha juleferie…..!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg