Oppe og ikke grÃ¥ter….

Det var ikke med stor entusiasme jeg ramlet ut av senga i dag. Feberen var der og jeg frøs g svettet om hverandre, og det sto ikke så bra til med hals og hode heller. Proppet i meg en Ibux og kom meg inn på badet…

Jeg ble ferdig med legg og lårvarmerne til KAJ i går, og tok de med på jobben. Hun var ikke kommet enda da jeg ramlet inn, og jeg forta meg å legge dem på tastaturet hennes. De slo ann og en av dem ble prøvd ut med en gang, knis….. Bilde av dem kommer i ettermiddag :o))

Ute holder temperaturen seg på – 7 i dag oxo, og det er blitt mer overskyet nå enn det var når jeg sto opp. Fikk ikke med meg noen værmelding i går, så jeg vet ikke om det kommer noe mer snø.

Ha en fortsatt fin dag, blogges :o))

5 kommentarer
    1. julianogmamma: Tusen takk :o)) Jeg kan ikke huske sist jeg IKKE var forkjølet eller hadde feber rundt juletider… Har blitt en tradisjon dette her ser det ut til, men det er fortsatt en uke til jul sÃ¥ jeg har forhÃ¥pninger om at det er borte innen da :o))

    2. Hallois!!!
      Ikke sjuk nå og vel.. næmmen!!! Nå har du vært pjusken ganske mye syns eg, nai nai nai nå får du jammen slutte med å ligge med rompa bar , kjøpe deg en skikkelig ullundikk så du holder deg varm på utsatte plasser. thii
      Ha en strålende flott dag videre og masse god bedring:)

    3. Allis: Denne madammen er nok litt pjusk om dagen, feberen herjer, halsen krisler og hode er vondt… Akkurat det er jo bra, for da vet jeg jo at det er noe inni der, hihihihihi!!

      Det er jo bra det kommer nå, og ikke om en uke når jula er her for fult. Ha en fortsatt fin dag og kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg