Ble ferdig pÃ¥ torsdag…..

Den siste tiden har det vært kjølig på jobben, og en fæl trekk som kommer som et gufs både over under pulten… Vi damene på avdelingen sitter å fryser og pakker oss inn i tepper, skjerf og sjal men alikevel er vi frosne. I uka som gikk ble to kollegene veldig forkjølet og måtte kaste inn håndlkleet å bli hjemme. Det er ganske slitsomt at det er så kjølig på jobb, for det er jo der vi er mesteparten av den tiden vi er våkne.

Jeg forbarmet meg over KAJ, og bestemte meg for å bruke Easyknit ringen min til å lage et par lange legg- og lårvarmere til henne. Hadde ikke noe brukanes garn her hjemme så jeg stakk en tur på Bogerud Tekstil å kjøpte 4 nøster med garn. Det var av den sorten som er flerfarget så varmerne ble ganske så fargerike.


KAJ behøver ikke å bekymre seg for at hun ikke har klær som matcher, for jeg tror at de fleste fargene er tilstede på varmerne, hehehe!! Jeg ble ferdig med dem på torsdagskvelden å tok de med meg i går. Da var jeg tidlig på jobbe, og hun hadde ikke kommet enda, å la de over tastaturet hennes… Jeg latet som jeg var veldi opptatt, og hørte at hun begynte å le og sa nei så fine…, det er vel du det som har laget disse :o)) Glad for at hun likte dem!!

4 kommentarer
    1. synnovesyr: Jeg syntes det er kozelig å kunne gjøre noe for andre uten at man skal ha noe igjen. Dessuten trengte hun dem, med tanke på hvor kjølig det er på jobben :o)) Ha en fortsatt fin kveld du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg