Kontraster….

I går snødde det hærlig lette snøfnugg, og jeg hadde store forhåpninger om at vi skulle få ha det sånn fram til jul… Vel, egentlig ikke for det pleier jo alltid å komme en varmbølge og blåholke før jul. Allerede i dag har det begynt gitt, for nå regner det ute og er + 2C grader ute. Skal man ut i dag er det gummistøvler som gjelder, ellers er jeg redd man blir våt på føttene…

Om ikke så lenge skal jeg opp 5 etasjer til loftet å hente ned juletre og all julepynten min, men først må jeg ha meg et par kopper kaffe for å styrke meg. Det blir ikke bare en tur på loftet gitt, så kneet mitt får trimmet seg godt å det blir spennende å se om det protesterer eller ikke. Det har blitt gradvis bedre de siste ukene, men jeg kjenner godt på det når jeg overarbeider det… Da blir det stivt og litt hovent, men jeg skal ikke klage for nå kan jeg faktisk stå opp om morningen uten å ha smerter og bedrive gymnastiske øvelser for å få det i gang.

(arkivbilder) Pusene er værsjuke i dag å ligger rett ut å sover…. De siste dagene har de vært helt ville etter å komme ut på balkongen, men i dag som det er varmegrader å jeg kan ha balkongdøra på gløtt sånn at de kan gå ut…. Nei, da vil de bare ligge inne å koze seg :o)) Ronja var mer kozete enn hun vanligvis pleier å være å til morran og hoppet opp i senga mi og la seg inntil meg mes jeg strøy og klødde henne. Det er vanligvis Vinja som står for vekkingen her i huset, men ikke i dag gitt.

På tide å hente seg en kopp kaffe til, og så er det å sette kroppen i bevegelse å komme seg på loftet… Like greit å komme i gang, blogges!!

6 kommentarer
    1. Disse dyra disse dyra.. De er så søte og mine katter koser seg stort sett inne om dagen.. De liker ikke snøen i det hele tatt, så jeg må kaste dem ut en gang om dagen for at de skal gjøre sitt fornødne da de ikke er innekatter.. Vil du legge meg til på facebook send meg gjerne en melding Vera Lynn.. 🙂

    2. The Road: Tror jeg allerede har deg pĂĄ facebook, sĂĄ du skal ikke se bort fra en melding kan komme :o)) Mine to var ute pĂĄ balkongen i nesten en time i sta…, der satt de ĂĄ kikket ut pĂĄ regnværet mens jeg febrilsk forsøkte ĂĄ flytte klatrestativet deres!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg