Juletreet er ferdig pyntet…

Nå står det der å funkler så flott, og det glitrer så vakkert når lyset faller på pynten som sakte beveger seg når kattene stryker forbi treet.. Var veldig spent på om de skulle hjelpe meg å pynte det, men de satt snille som lam å kikket på meg der jeg gikk å nynnet på julesanger å pyntet treet etter beste evne. Når jeg hang opp glitteret kom de å satte seg under treet å kikket, men de brøy seg ikke om det noe mer enn enn det. 

Jeg hadde egentlig tenkt til å ta resten av huset oxo, men feberen holdt på å herje litt inni kroppen så jeg var ganske sliten så det får nok heller vente til i morgen i stedet. Jeg har satt all den andre julepynten fram, så det er bare å plassere de ut litt her og der :o))

Hadde slått av det meste av lyset i stua da jeg tok bildet, så resultatet ble ikke av de beste.

8 kommentarer

Siste innlegg