Se hva jeg fikk….

Når jeg var hos Labben Hund og Katt i går å handlet tørrfór og kattesand + litt annet småtteri fikk jeg en gave, som jeg virkelig ble glad for. Det var en porselens julekule med kattemotiver på :o))

Jeg syntes at den er søt, og den har fått plass høyt i juletreet så den syntes godt. Jeg har ikke kjøpt noen ny julepynt til treet siden jeg nesten gikk bærsærk hos Harrods for noen år siden. Den gangen hadde de så masse gammel tradisjonell julepynt som jeg liker.

Juletreet må oxo ha gammel pynt, og det kan man trygt si at denne engelen er… Den ble gitt til mamma da hun var bare 1 år gammel, og hun ble født 1921 så engelen er 90 år gammel. Den er min favoritt av all julepynt og henger alltid helt under stjernen i toppen. Kun et år hadde den fri, og det var det første året jeg hadde kattene… Da var jeg livredd for at de skulle rive treet over ende så den skulle knuse, men så rampete var de ikke :o))

Har du noen gammel julepynt som alltid må henge på juletreet eller settes fram?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg