Avslappende formiddag….

Pusene og jeg nyter formiddagen til det fulle…. De har vært ute på balkongen å luftet seg et par ganger allerede, og forsøkt å fange snøfnuggene som danser forbi vinduene. Etter en stund tenkte jeg at de ville inn igjen, men nei da.. de hadde det som plommen i egget der ute å hadde ingen formening om å komme inn i varmen. Til slutt var de fornøyd, og nå ligger de henholdsvis på toppen av klatrestativet og i sofaen å dormer seg som bare katter kan.

Selv sitter jeg å nyter en kopp formiddagskaffe innen jeg skal inn i dusjen… Jeg har igjen å kjøpe noen julegaver, men har ingen ide om hva jeg skal kjøpe og jeg kjenner at jeg får litt panikk her jeg sitter. Det ordner seg når jeg først kommer ut og inn i butikkene, så det er bare å senke skuldrene egentlig :o))

Trodde at det skulle bli ordentlig blaskevær i dag, men jammen har det ikke krabbet under minus å i stedet for regn kommer det snø. Det er bra at det ble kaldere for da kanskje vi får beholde snøen fram til julaften. Jul blir det jo uansett, men jeg må jo innrømme at det er mer koz når det er hvitt ute og kanskje til og med snør lett på selve julaften. Nok om været, man kan ikke snakke i det uendelige om det heller…

Kaffen er drukket opp og det er på tide å sette kroppen i bevegelse, blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg