Forstrekning, forvridning eller en annen elendighet…

Når jeg var ferdig med å plassere ut all julepynten min tidligere i dag, bar jeg juletreesken og de to plasdunkene pynten er i ned i kjelleren. De var ikke tunge i det hele tatt, men alikevel klarte jeg å forstrekke eller vri en eller flere muskler i høyre side. Jeg merket det ikke med en gang, men nå er det skitvondt hver gang jeg prøver å røre på meg eller når jeg trekker pusten dypt.

Jeg får prøve å strekke litt ut så kanskje det retter seg før jeg skal legge meg om en time, to timer eller kanskje rent av tre timer… Vi får se hvor trøtt jeg er når Castle er slutt rundt ved midnatt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg