Oppe og veldig trøtt….

Den store planen om å komme meg tidlig i seng i går falt i fisk, og det er vel ikke så overraskende når det gjelder meg…. Det fikk jeg selvfølgelig igjen for til morran i dag da alarmen uuuuulte kl 07:45. Akkurat da hadde jeg helt glemt at jeg skulle i vaskekjelleren å holdt på å slå av alarmen å legge meg til å sove igjen. Det hadde jo tatt seg nydelig ut, jesp!!!

To maskiner er allerede ferdig og tøyet er i tørketrommelen og tredje maskinen i full gang å ferdig om ca 10 minutter. Jeg kjenner at øynene helst vil gli igjen her jeg sitter å ser på God Morgen sendingen på TV2, men det kommer seg nok når jeg kommer meg i dusjen om litt.

Ute er det tåke og så snør det lett, gradestokken har landet på – 7C så det er fin temperatur egentlig…. Ronja er ekstremt selskapssjuk i dag og virrer rundt meg og smågnurker å dytter til meg med de små potene sine. Så kaster hun seg ned på gulvet og vil at jeg skal stryke henne over pelsen. Vinja ligger å dormer seg på klatrestativet å ser på søsteren sin, men gidder ikke å komme ned fra den gode plassen sin.

På tide å komme seg ned i vaskekjelleren og få resten av tøyet inn i tørketrommelen, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg