Litt vanskelig Ã¥ komme i gang….

Ute er himmelen lys og klar å det ser ut til at sola faktisk skal titte fram hvert minutt, samtidig som det snør lett. Før jeg gikk å la meg i går/natt skrudde jeg ned varmen for det var så varmt inne, men da jeg slang dyna tilside på morran var det litt kjølig. Ikke så merkelig for det var oppmot – 8C grader ute. Var ikke sen om å skru opp varmen igjen, for å få en deilig varm temperatur i hele heimen.

Vi er vist litt sløve både kattene og jeg i dag merker jeg… De pleier vanligvis å komme sprettende opp i senga mi med en gang jeg våkner, men ikke i dag. Akkurat nå ligger Vinja på fleezepleddet nederst på senga mi å kozer seg mens Ronja ligger på teppet ved siden av godstolen min, hennes faste plass. Hun ligger på siden med de søte små potene sine lett krøllet innover å sover så søtt, aaaa så skjønn hun er :o)) Selv er jeg så slapp og giddasløs at jeg har mest lyst til å krabbe under dyna igjen… Det gjør jeg jo ikke vettu :o))

Tok meg en runde i den gamle kokeboka til mamma for å se om jeg hadde alt jeg trengte til å lage Kokosbandyen, men jeg manglet vaniljesukker og kokosmasse så jeg må en tur ut i butikken. Det var noen andre ting jeg oxo hadde glemt i går, som dopapir… Var så sikker på at jeg hadde mer hjemme, men nei da!!

Oi, er klokka så mye…., da er det på tide å få satt kroppen i bevegelse sånn at jeg kommer meg i butikken før det blir alt for sent, blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg