1. juledag og min bursdag….

Det er jo litt typisk, i dag som jeg kunne sove så lenge ville våknet jeg selvfølgelig grytidlig…. Siden jeg fortsatt var litt trøtt så snudde jeg meg bare rundt, og sovnet igjen med en gang. Kattene kom settende med en gang de hørte meg, men da de forsto at jeg ikke hadde noen formening om å stå opp enda hoppet de ned fra senga å forsvant igjen!!

Når jeg våknet neste gang var jeg inne i skapet å hentet flagget for å henge det ut… Det er jo min bursdag i dag, og det må jeg selvsagt flagge for :o)) Da jeg skulle ta flagget ut så jeg ikke så nøye hvilket flagg jeg tok, og endte opp med Klanen flagget mitt å det var ikke før jeg var ute på balkongen før jeg oppdaget det, hehehehe. Pent det oxo, men passer ikke akkurat helt i dag :o)) Ute er det en fantastisk flott vinterdag, og det snør lett. Inne virker det litt kjølig, men det er for at det faktisk har blitt mildere ute.. Det er så vidt – 4 C!!

Ronja skvatt ut på balkongen sammen med meg, og var veldig nysgjerrig på flagget… Hun satt lenge på klatrestativet å så på det, før Vinja begynte å erte henne å da sprang de rundt bena mine en stund. Jeg måtte skifte batteri i julekransene mine, siden lysene nesten ikke lyste lenger. Nå lyser de fint igjen, og holder noen dager før jeg igjen måskifte!

På tide å sette i gang tenker jeg… Jeg får gjester ved 15 tiden, og innen da må jeg vaske kattedoen, støvsuge og rydde litt. Blogges senere :o))

8 kommentarer

Siste innlegg