Ã… snøen daler ned….

Trodde ikke at jeg skulle sove så lenge i dag, men da jeg lukket opp øynene var klokka allerede 10:45. Jeg trengte det vel da tenker jeg, hehehehe!! Da jeg krabbet under dyna i natt var det tjukk tåke ute, men i dag har det snødd noe voldsomt på formiddagen. Det var så vidt varmgrader, men tror jeg at det har blitt kjøligere igjen.

Pusene var helt ville etter å komme ut på balkongen, og satt på dørstokken å mjauet høyt og sårt… De bare skulle ut de, hehehe!! Jeg ble med dem ut for å ta noen bilder, for det var helt fasinerende å se på. Noen av snufkuggene var gigantiske, omtrent som putevar :o)) Pusene satt oppe på klatrestativet å stirret på dem med store runde øynene. Begge to sto på tobein å lente potene på vindusruta og forsøkte å fange dem…..

Ikke så lett å fange snufnugg med mobilkamera, men jeg gjorde da et tappert forsøk :o))

Vinja fikk øye på en stor måke som flakset borte ved naboens balkong, og den var veldig interressant… Her gjorde frøknen seg klar til å hoppe til neste stativ å bort til vinduet på andfre siden for å forsøke å fange den. Måka satt bare å glante dumt på henne en stund og så flakset den videre, og da så Vinja nesten litt betutta ut, hehehe!!

Ronja brøy seg ikke om måka i det hele tatt, nei hun bare satt å så på snøen… Jeg tenkte et lite øyeblikk på at jeg skulle finne frem båndet hennes å ta på det, og skulle vi gå ut en tur. Hun er har vært ute i snøen før, og det syntes hun var veldig spennende. Da var snøen hard og ikke så fluffy som den er nå. Kan nok tenkes at vi tar en tur ut, men ikke i dag.

Nå går Harry Potter og De vises sten på Dansk TV 2, og selv om jeg har sett den massevis av ganger før må jeg se den igjen :o))

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg