Trodde det var snø….

Kom til å kikke ut av stuevinduet nettopp, og med en gang trodde jeg at det hadde begynte å snø. Det var jo ikke det da, men noen innsekter som har våknet til liv når varmegradene har kommet. Alikevel syntes jeg kanskje det var litt tidlig for dem å stikke ut å lufte seg. Det ligner på mygg, men det kan det vel ikke være??

Formen er noe bedre i dag, og jeg føler ikke trang til å ligge på sofaen hele dagen. I dag går det greit å sitte i godstolen godt innpakket i lune tepper med varm te i koppen, og det er jo defintivt en fremgang. Feberen har gått ned til + 38,8 nå på formiddagen og det er positivt :o)) Tok nettopp en Ibux, og synker vel tempen enda litt mens den virker!

Pusene har vært ute å luftet seg litt nå på formiddagen, og siden det var så varmt ute ble Vinja like godt værende der en stund. Hun satt på lille klatrestativet å kikket på innsektene som flyr foran vinduene. Det er jo en av gledene om sommeren når et innsekt kommer inn på balkongen, det blir omhyggelig jaktet på og fanget inn. Noe å se fram til det om noen måneder :o))

Kine fortalte på Fjesboka at katten hennes har vært borte i 1,5 døgn, og hun er bekymret for han. Det er første gangen han er ute etter at hun flyttet til Nittedal, tror jeg det er. Hun har vært ute å ropt å lokket på ham flere ganger til ingen nytte. Håper han bare er ute å undersøke området, og kommer snart tilbake igjen til mamman sin.

Nå fikk jeg besøk, blogges :o))

2 kommentarer
    1. Fint at du er blitt bedre. Jeg har veldig sjelden feber heldigvis, bare når jeg får influensa så mandag skal jeg vaksinere meg. Hvis insektene er stærre enn mygg kan det være isfluer men de er som oftest i nærheten av åpent vann.

    2. hobbyting: Innsektene så større ut enn mygg, så det kanskje isfluer som du sier. Har aldri sett noe sånt midt på vinteren.

      Feberen har gått litt til i dag, og det er godt :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg