Rick Stein’s Spain…

Jeg liker godt å se på matprogram på tv, og spesielt på BBC hvor man får litt mer variasjon av mat enn kanskje de som blir vist her hjemme på berget. En av mine favoritter er Rick Stein som opprinnlig er fra Cornwall, hvor han oxo har en utsøkt restaurant. Grunnen til at jeg liker han så godt, er at han lager mat på en måte jeg liker. Det er mye mat fra havet, men oxo kjøttvarer å jeg får helt vann i munnen når jeg ser på.

Akkurat nå ser jeg på et program på BBC HD som heter Rick Stein’s Spain, hvor han reiser rundt i Spania utenom de store restaurantene og ut på landsbygda. Jeg har fulgt programmene hans på flere reiser, og han har vært mange steder å laget mye god og spennende mat. Noe har jeg faktisk forsøkt å gjenskape selv oxo, men med noe varierende resultat, hehehe

Liker du å se matprogram? Hva er favorittprogrammet eller kokken?

4 kommentarer
    1. Foretrekker reiseprogram jeg da, men ser vel stort set på det de andre her i huset setter på. Er ikke noen tv-slave. Egentlig synes jeg det er bortkasta tid å sitte der og glo hver eneste kveld. Men det er en av de tingene jeg skal jobbe litt med i 2013. Slappe av. Bare sitte der og ikke gjøre noe. Det blir en utfordring skal jeg bare fortelle deg. ;o)

    2. Marit: Jeg er nok mer makelig anlagt enn deg tenker jeg… Kan ikke tenke meg noe bedre enn Ã¥ sitt Ã¥ ikke gjøre noen ting for tv’n, og mÃ¥ tvinge meg opp nÃ¥r noe skal bli gjort!! Ser nok mer matprogram enn reiseprogram jeg, skal jeg være ærlig :o))

    3. Nr 1 Gordon Ramsay, nr 2 Eyvind Hellstrøm.
      Ellers er vi bokormer og turgÃ¥ere, sÃ¥ TV’n er ikke mye i bruk her hos oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg