Skumringstimen….

Det ble dårlig med sol over Oppsal i dag, for like fort som ullteppe med grå himmel forsvant kom jammen et nytt et like bak. Alikevel var det veldig hyggelig å se blå himmel og fargespillet over åsen, den lille stunden det varte. Vi får ta i mot det lille klarværet vi får med glede, for det kommer nok kjølige og mer snørike dager utover i januar. Selv om jeg ønsker meg mildvær og null snø, så tror jeg vel ikke at det kommer til å bli oppfylt, hehehe!!

Naboen ringte helt plutselig på og lurte på om hun kunne komme inn for å prate litt. Det var jo så kozelig at hun gjorde det, og det var hyggelig med litt selskap over en kopp kaffe. Vi har vært naboer i mange mange år, og stikker noen ganger inn til hverandre for å prate litt. Det betyr ikke at vi trår ned dørstokken hos hverandre, langt i fra. Det er jo sjelden vi gjør sånn noen av oss, bare går en tur å plutselig stikker innom venner og bekjente. Som regel skal det ringes og avtales tid, og det er egentlig litt kjedelig.. Mye hyggeligere når noen helt uventet stikker innom å sitter ned en liten stund :o))

Skumringstimen er over oss og om ikke lenge er det helt mørkt ute.. Da jeg var en snartur ute på balkongen så jeg til min glede at solcelle-lyktene mine foran blomsterbeddet hadde begynte å lyse igjen. Det betyr jo at vi har fått noe lenger og lysere dager igjen. De har nok ikke fått ladet seg så veldig mye, så de kommer nok ikke til å lyse veldig lenge… Det er en stund siden jeg har sett at de har lyst nå :o))

Nå er det bare hopprennet igjen av sportssøndagen, og det er utrolig spennende om Anders Jacobsen vinner i dag. Jeg skal nå i allefall krysse alt som krysses kan :o))

2 kommentarer
    1. God søndag kveld forresten.
      Har rent glemt å si at profilen din har blitt virkelig så lekker 🙂
      Vært dÃ¥rlig pÃ¥ Ã¥ blogge noen dager nÃ¥ og følge med dere her inne. Men men…:)

    2. julianogmamma: Har det sånn innimellom jeg oxo, leser blogger men er ikke alltid like flink til å kommentere innleggene.

      Jeg syntes det var på tide å la bloggen få seg en ansiktsløftning, ikke det at jeg var missfornøyd med den gamle akkurat. Nytt år og da må litt forandringer til her og der :o))

      Ha en fortsatt fin søndagskveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg