Feberheite kinder og sofatilværelse…

Det var så frustrerende å våkne til morran i dag med høy feber og en elendig form, å da var det ingen annen løsning enn å ringe til legekontoret for å bestille en time. Telefontiden begynner 08:15, men de slo ikke av svareren før 5 min etter, og siden det er først til mølla var det bare å prøve å prøve til telefonen ble åpnet. Jeg satt i 40 min i kø å hørte hvordan jeg stadig kom lengre frem i køen, men hva hjalp det når jeg endelig kom fram var det ingen ledige timer i dag. Det dumme er at de ikke tar i mot bestilling til neste dag, da må man igjennom hele kø systemet på nytt.

Været passer perfekt til humøret mitt i dag, trist og fryktelig tåkete. Da jeg sto opp til morran i dag var det så vidt minusgrader, og litt kuselig. Jeg hater tåke, og syntes det er noe av den værste værtypen vi kan ha. Da er det jammen bedre med regnvær gitt.

Pusejentene er dorske i dag, og ligger for det meste å sover på hvert sitt sted. Jeg slapp dem ut på balkongen en stund, noe de satte pris på og etterpå løp de rundt heimen å jaktet på hverandre i en lang stund. Etterhvert ble de slitne og ramlet sammen litt her og der. Selv om de sover godt så er ørene våkne og følge med hver gang jeg rører på meg her jeg ligger under pleddet mitt på sofaen. De liker å ha kontroll på hva jeg foretar meg, for hvis jeg skulle krabbe fram fra teppet å gå mot kjøkkenet stormer de før meg. Der sitter de med kulerunde øyne og ørene rett opp å venter og lurer på om de får en godbit fra kjøkkenskapet :o)) Det skjer ikke hver gang, men det er jo lov å prøve seg, hehehe!!

Jeg satte på Sex and the City i DVD spilleren, og jeg har fått med meg det meste… Sovna litt innimellom :o)) Når serien gikk første gangen på tv så syntes jeg egentlig ikke noe serlig om den, tro det eller ei!! Nå derimot ser jeg den i reprise å forsøker å få med meg alle avsnittene, og nyter dem :o))

6 kommentarer
    1. julianogmamma: Jeg skal spørre legen når jeg endelig får en time om jeg oxo bør ta den… Har tatt svineinfluensa vaksine sist gang den herjet, men den er vel ikke til noen nytte lenger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg