Sløv søndag

Her i heimen blir det nok ikke gjort så mye i dag tror jeg. Formen er mye mye bedre i dag, men jeg er alikevel litt sløv å kommer liksom ikke i gang med noe. Planen var å takle mitt overfylte skrivebord, og fått kastet og ryddet i en del papirer som har samlet seg der over jul. Har jeg fått gjort det enda, nei da, har sittet å skravlet i telefonen i stedet. Mye mer festlig det vettu :o))

Så slapp som på bilde er jeg da ikke, hehehe!! Skrivebordet mitt et digert og det er plass til masse papirer hvis jeg lar det får flyte, og nå flyter det ganske mye her egentlig. Jeg må gjennomgå papirene sånn at jeg ikke kaster noe som ikke skal kastes. Kan godt tenkes at en regning eller to også har funnet veien inn i bunken, eller jeg vet vel at det er det. Grunnen til at jeg stakk den inn i bunken er at jeg viste at ikke skulle betales før lønning nå i januar :o))

Min gode venninne på 90 år ringte meg i sta for å spørre om jeg kunne sende en melding til en felles bekjent å gratulere henne med dagen. Det hadde jeg selvsagt helt glemt bort, og da er det godt at man har ungdommelige bekjente med bedre hukommelse til å minne om saken, hehehehe! Jeg sendte meldingen med en gang, så jeg ikke glemte det igjen :o))

Disse som forstår seg på vær meldte tidligere i uka og i går at vi skulle få temperaturer med tosifret nummer i dag å de nærmeste dagene. For en gang skyld har de rett, og vi har fått temperatur ned mot – 14 C her i Oslo. Det er klarvær med blå himmel, og det er store muligheter for at sola kommer til å varme opp vinduene en aning i dag oxo. Heller kaldt og klart enn regn, tåke og varmgrader. Det er bare å kle godt på seg når man skal ut. Godt at jeg fikk gjennomoljet låsen på garasjeporten min i går, sånn at det går ann å få den opp i morgen tidlig :o))

Nå skal jeg dukke ned i papirhaugen min å få litt orden på den, blogges :o))

5 kommentarer

Siste innlegg