Taco-kveld

Det er en evighet siden jeg har spist Taco, men i kveld skal Anne og jeg se første delfinale i Melodi Grand Prix fra Steinkjer, og da tenkte vi å lage det. Det blir ikke til at jeg lager det å spiser det alene!!

Det å se på Melodi Grand Prix er en tradisjon, hva man nå enn måtte mene om programmet. Selv bare digger jeg å sitte å se på det, og samtidig slakte låtene helt eller rose dem opp i skyene. Ikke det at jeg syntes at det har vært mye av det i de siste årene akkurat. I denne delfinalen så holder jeg på Vidar Busk, som jeg syntes hadde en veldig fengende låt. Blir spennende å se om det er flere som syntes det samme.

På tide å gjøre noe annet enn å sitte foran PC’n… Ha en fortsatt fin lørdag, blogges :o))

 

5 kommentarer
    1. Her er det Taco-kveld hver fredag etter tenåringenes ønske. Greit nok for nå har de overtatt kokkeleringen, så vi får alt servert 🙂 I kveld skal ungdommene til naboen å se på Melodi Grand Prix og da passer det med Sushi her, uten TV, he he.
      Kos deg i kveld og resten av helgen.

    2. Lillian: Jeg har prøvd meg så vidt på Sushi, men det var ikke for meg. Det gikk ann, men tror ikke at det blir noen favoritt.

      Ha en fortsatt fin lørdagskveld du oxo.

    3. Hvis jeg hadde likt taco hadde jeg hatt taco i kveld jeg også xD men jeg liker desverre ikke taco eller pizza bare for å si det XD men fin blogg du har da. Måtte skrive det også xD må jo vite at jeg leser bloggen din xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg