Ny lykt fra Black Design

Når vi var på Black Design i går så skulle jeg jo bare kjøpe lys, men jeg endte opp med ny lykt oxo… Jeg trodde den var helt lik den jeg hadde kjøpt tidligere, men det viste seg at den var noen cm høyere. Det gjorde ingenting det, for det betyr bare at jeg kan bruke noen lengre kubbelys i den lykten. 

Nå har jeg brukt lykter hvor man bruker te-lys en god stund, og ville ha en liten forandring. Dessuten har jeg brukt en formue i te-lys siden i begynnelsen av desember. I går satt jeg å telte opp hvor mange lysglass og te-lysholdere jeg hadde i stua, entreen og på kjøkkenet. Jeg kom til 28 stykker, og det er mange så det var på tide å gå over til kubbelys som brenner lenger. Nå i dag har jeg pakket bort en del av lysglassene og de andre lyktene. Koz med litt forandring.

Jeg tok med vårkatalogen til Black Design, og det var mye fint å spennende der. Farlig at jeg får noe sånt mellom hendene, for jeg har lyst på den og den og den…….. Det blir ikke noe mer handling der nå på en stund, men når våren nermer seg så kan det nok hende at noen ting får bli med meg hjem :o))

Søndagen kommer til å bli en ren avslappingsdag, for formen er ikke helt på topp i dag. Skuldrene og nakken min er litt missfornøyd i dag, og det er ikke noe vits i å irritere dem for mye heller. Har mye å gjøre på jobb til uka, og da er det ikke noe særlig å starte med altfor mye vondt i den øvre regionen av kroppen.

Det er masse sport på tv i dag, og jeg har tenkt å synke godt ned i godstolen å få med meg det meste av det. Ha en fortsatt fin søndag, blogges!

 

18 kommentarer

Siste innlegg