Litt småirritert

Nå har jeg nettopp skrevet et ganske langt innlegg på Tab’n, så hang den seg helt opp før jeg rakk å lagre… Alt sammen er borte, og jeg kjenner at jeg egentlig ikke orker å begynne helt på nytt igjen, men….

På søndag kveld satt jeg å sutra over at helgen går så fort, og ukedagene sneglet seg avgårde. Det kan jeg ikke akkurat påstå stemmer med denne uka her, for den har hatt syvmilstøvler på å rast avgårde i en vanvittig fart. Det har vært masse å gjøre på jobben så dagene føles nesten som de er over før de har begynt. Det er likt for alle sammen, og det skjer noe hele tiden sånn at man må legge fra seg det man holder på med for å ta noe annet. I dag syntes jeg det har vært ekstra ille, og det føltes nesten som om hode mitt var fult av vatt… Det var deilig å komme ut i fri eksosluft når jeg skulle gå hjem, og kjenne at ulldottene sakte men sikkert forsvart :o))

I lunchen stakk jeg en tur ned på Gunnerius for å kjøpe en Smart-pakke på Posten sånn at jeg får sendt avgårde photopapiret jeg kjøpte til faren min… Ting går skjelden etter planen når jeg skal noe, heller ikke i dag, hehehe! Fyren i luka mumlet litt når han pratet så jeg fikk ikke helt med meg alt han sa, men jeg forsto at de gamle eskene var på veg ut og nye var kommet… Han viste meg en bunke som var innpakket i plast. Problemet var at han ikke fikk lov å selge dem før i morgen, vel i dag nå da… Jeg prøvde meg på en overrtalelse, men jeg var vist ikke så god som jeg trodde jeg var å måtte gå derfra uten noen eske. Han gjorde bare som han hadde fått beskjed om, men jeg kjente at jeg ble litt små irritert alikevel.

Mens jeg alikevel var nede på Gunnerius tok jeg meg en runde, og endte til slutt opp i en av skobutikkene i 2 etg. Jeg elsker å gå i joggesko siden de er det beste for min tilstadig verkende føtter. Problemet nå er at de jeg har, som ikke er så gamle, har begynt å ta inn vann. Merket dette veldig godt disse dagene som det har vært så mye våt snø på bakken, og det er ikke noe serlig å komme på jobb om morningen å være klissvåt på føttene. Jeg endte opp med å kjøpe meg to par nye joggesko, like…, bare med litt forskjellige farger. De satt så godt på foten at det var himmelen på jorden å gå med dem :o))

I kveld er skuldrene min ekstra plagsomme og verker veldig mye… De har murret en god stund, men ikke mer enn at jeg kan utstå det. Nå har de hisset seg opp et par hakk og jeg blir så trøtt å sliten i kroppen når de gjør det. Tidligere i kveld måtte jeg krabbe under dyna og vile meg en stund for å komme meg igjen. Betennelsen gjør sånn at jeg fryser som igjen gjør sånn at jeg spenner alle muskler, og da får jeg enda mer vondt. Det hjalp litt med en strekk og få tilbake varmen i kroppen. Bare en dag igjen å jobbe så kan de få vile litt et par dager :o))

Det ser ut til at klokka har skrudd opp tempo i kveld oxo, og det har allerede blitt langt på natt.. Nå sov jeg jo litt i sta så jeg er ikke så trøtt enda, men jeg skal alikevel krype under dyna igjen å logge meg inn på sove.no. Natta!!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg