Endelig helg

Det var IKKE med tungt hjerte jeg gikk hjem fra jobben i dag nei :o)) Nei, jeg var så klar for helgen at det er sjelden jeg er så klar, hihihihi!! Det var ikke fult så hektisk i dag, og jeg klarte å sitte i ro med arbeidsoppgaven å få dem ferdig uten at jeg ble avbrutt av telefonen som kimte hele tiden. Sånn var det nemlig i går… Da kom det hastesaker over telefonen som måtte tas pluss mailer som måtte besvares. Da var jeg helt ør i hode da dagen var omme og temmelig sliten…. I 2012 fikk vi et nytt arbeidsverktøy, men vi har ikke fått satt oss inn i alle funksjonene enda. I dag hadde vi en gjennomgang på 1,5 time som ga svar på en del ting som var uklart. Kommer nok til å knote litt en stund til tror jeg inntil jeg blir mer dreven!

Jeg har fått dilla på forfatteren Debbie Macomber’s bøker… Av og til dukker det opp nye bøker hos Narvesen, og da passer jeg på å kjøpe. I dag hadde de to som jeg ikke hadde fra før. Hemmeligheter i Sandpiper Way fra 2008 og Susannhas Hage fra 2006. Kjøpte samtidig bok no 12 i Heksemesteren-serien… Jeg har hatt lesetørke en god tid, men nå i helgen har jeg tenkt å prøve å lokke den frem igjen. Det har dessverre blitt litt vel mye tv og pc på meg de siste månedene, noe som gjør hjernen litt sløv og lite ville til å konse seg om lesing.

Da jeg var ute i lunchen i dag var jeg nede på Postkontoret på Kiwi og fikk kjøpt Postens smarteske, så nå er det bare å få fylt den opp sånn at jeg får sendt den til faren min over helgen. Han venter nok på at den skal komme :o))

Om litt begynner Graham Norton Show, som jeg tenkte å få med meg innen jeg gtar kvelden… Kjenner at jeg er ganske trøtt i kveld, så jeg kommer nok til å få sove i natt å siden jeg ikke trenger å sette noen klokke til å ringe blir det forhåpentlig noen flere timer enn det har blitt de siste nettene. God kveld/natt :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg