Snart klart for armøvelser

Tidligere i dag satte jeg en dobbel bolledeig, og nå var jeg nettopp å kikket på den. Den hadde kommet opp til kanten av den store miksebollen, men jeg dyttet den ned igjen sånn at den kunne heve seg en gang til. Det er bare andre gangen jeg bruker kjøkkenmaskinen til å lage bolledeig, og første gangen syntes jeg den ble litt tørr. Blir spennende å se når jeg skal trille bolle ut om deigen trenger noe serlig mel, håper ikke at det.

Litt sliten i armene mine i dag, men det skal nok gå greit å trille de ut tenker jeg… Mens deigen gjør seg klar sitter jeg å sløver å ser på tegnefilmen “Snøhvit og de syv dvergene”. Ronja ligger ved siden av meg i sofaen å stirrer fasinert på tv’n… Hun liker oxo å se på Disney, det vet jeg fra andre ganger jeg har satt på tegnefilm. Snålt det der, hehehe!

Sola sliter litt med å komme igjennom i dag, så det er ikke like fint vær som i går. Temperaturen derimot er det ikke noe å si på, for den holder seg på – 1,4 C, og jeg kan ha balkongdøra åpen innimellom sånn at de små hårballene mine kan få løpe ut og inn litt. Det setter de stor pris på vettu :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg