Snart helg

En dag igjen så er det jammen helg igjen. I morgen blir vi mest sannsynlig bare to stykker på jobb. En er sjuk, en jobber bare 50%, og tre har fri. Det er bare å krysse fingrene for at det blir lite med telefoner sånn at vi får unna litt jobb. Det var ikke så ille i dag igjen ;o))

Jeg dro innom Ultra på veg hjem for å handle litt til middagen og til lørdagen. Vi bestemte at det skulle bli hjemmelaget pizza. Jeg bestemte meg for å jukse litt, og kjøpte ferdig pizzabund. Det er förste gang jeg prøver det, men den er sikkert helt grei. Til middag ble det en lettvind Indisk Curry.

Mens middagen sto og puttret gjorde jeg rent i kattene, som ikke var så deilig. Skulle ha gjort det i går, men jeg var så trøtt at jeg sovna fra alt sammen. Ronja pilte inn så fort jeg satte på lokket, og hun var veldig fornøyd da hun kom ut igjen. Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg ventet.

Jeg bruker padden nå og jeg må le av alle de merkelige ord forslagene som kommer opp, og følger jeg ikke med på skjermen så blir det bare kål ut av det, hehehe! Syntes ikke det er like ille på telefonen, eller så er det bare jeg som ikke tenker på det. Når jeg bruker pc'n går det mye fortere, og det er litt frustrerende. Har ikke brukt pekefingerne å skrive med på mange år, hehehe.

Nå har jeg tenkt å legge meg, må nemlig tidlig opp for å rekke å vaske håret før jeg skal på jobb. God natt fra meg, jesp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg