Trøtt som en dupp

Fælt at man skal være så trøtt at man bare har lyst til å legge seg ned å sove… Nå har jeg forsøkt med kaffe, vann og crazy frogs som er fulle av sukker og salmiakk i midten uten at det egentlig funker noe serlig. Jeg vet at det går over når jeg kommer meg ut i frisk eksosluft, men inntil da er det et mareritt å holde øynene åpne, jeeeeesp!!!!

Jeg var litt bekymret for at det skulle bli hektisk og masete på jobb i dag siden vi kanskje bare ble to, men det var ikke så ille. I tillegg så ble vi tre stykker i dag, og det hjelper masse. AC og jeg glemte helt å ta lunch, og da vi endelig kom på det gadd vi ikke å gå ut. Jeg stakk bare ned i kantinen å hentet meg litt salat, som jeg spiste mens jeg kikket litt på avisen. Vurderte en stund å gå ut, men så frøys jeg så voldsomt så da droppet jeg det.

Er så godt at det er helg og to dager fri nå…. Jeg kan sove litt lenger i morgen, men ikke helt til jeg våkner av megselv for jeg har time hos frisørdamen for litt touch up på etterveksten og klipp av fliser. Hehehe, setter jeg ikke klokken til å ringe så kommer jeg nok til å sove til jeg skal være der. Det går ikke ann :o)) Etterpå må jeg forte meg i butikken å kjøpe det siste til i morgen kveld, før jeg må dra over heimen med støvsuger, mopp og støvklut. Kan jo la hybelkaninene stryke gjestene på leggen, holder egentig at pusene gjør det :o))

Til morran i dag, i det jeg var på vei ut av døra, hørte jeg noen gulpelyder fra lille rommet… Der satt Vinja og gulpa opp masse mat, og det kunne jeg ikke la ligge der så det var bare å slenge av seg jakka igjen å begynte å tørke og vaske. Frøken Lillepuzdatter så litt molefunken ut med en gang, men så kom hun seg å var i full vigør igjen. Innen jeg kom meg ut av døra var hun i matkoppen å spiste igjen.

Bare noen minutter igjen nå så kan jeg pakke sammen og komme meg hjemover… Er sikkert litt kø nå som det er fredag, men det er bare å lene seg tilbake så får det bare ta den tiden det gjør :o)) Blogges!!

4 kommentarer
    1. Endelig helg 🙂 Håper pizzaen blir god. Du bor kanskje ikke i nærheten av T-bane eller buss? Det gjør jeg, så jeg slipper å stå i kø, deilig det, hjemme på 15 minutter.
      God helg til deg og pelsene!

    2. Lillian: Jo da, jeg bor bare 10 min fra banen… Problemet er at jeg har sÃ¥ klaustrofobi at det er et mareritt for meg Ã¥ stÃ¥ pÃ¥ banen helt ned til byen. FÃ¥r hjertebank og blir sÃ¥ stresset. Det tar ca 20 min, God helg til deg oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg