My Fair Lady

På fredagen var Anne, Kine og jeg i Folketeateret å så på My Fair Lady… Jeg gledet meg noe vanvittig til forestillingen, og jeg ble ikke skuffet. Skuespillere, dansere og sangere var helt fantastiske… Det var morsomt, rørende og fengende å bare helt fantastisk. Kunne endel av sangene fra å ha sett filmen med Audrey Hepburn, men de hadde jo fornyet dem så det ble litt mer moderne. Jeg hadde faktisk ikke hørt Kåre Conradi synge, bare hørt han lese tekster og dikt, men for en flott stemme han har :o)) Alikevel er det nok Dennis Storhøi som er min store favoritt…..


(Kilde google.no)

Vi hadde selv valgt plasser på Balkongen, 8 raden plassene 24 – 26, og det var helt perfekt å sitte der. Vi hadde oversikt over hele scenen, og lyden var høy men ikke for høy. Jeg hadde lest i avisen at dersom man satt der oppe ville man ha problemer med å se ansiktsuttrykkene til skuespillerne. Det kan jeg til dels være enig i, men følte ikke at det var noe problem. Stolene var gode å sitte i, og det var god plass til de lange bena mine. Alikevel fikk jeg problemer med det vonde kneet mitt mot slutten av første act, så da vi gikk inn til andre byttet jeg plass med Kine. Det var nemlig noen ledige plasser ved siden av der hun satt, og da kunne jeg strekke ut benet mitt.

Hvis jeg skulle si noe negativt om kvelden, så måtte det være kaoset som oppsto når alle sammen skulle hente jakkene sine. Vi sto i kø langt oppover trappene i evigheter, men det var ikke fordi de som leverte ut tøyet var sene. Det var heller at folk stimet og stilte seg opp på steder hvor de ikke skulle å ikke gikk vekk når det endelig hadde fått tøyet sitt. Tror vi brukte godt 20 min før vi fikk vårt yttertøy. Det ødela ikke den fine opplevelsen vi hadde under forestillingen, så da er det vel egentlig greit :o))

8 kommentarer
    1. Vi var der pÃ¥ premieren den 1.2 – men at jeg aldri kan lære. Ã… synge handlingen i en historie er ikke noe for meg, men vi var invitert med jobben, sÃ¥ det ble en fin kveld allikevel med middag pÃ¥ byen osv…
      Kåre Conradi er en pen mann å hvile øynene på iallfall :))))

    2. Lillian: Det er godt vi er forskjellige :o)) Jeg elsker musicals, og synger hjertelig med, hehehe Det gjorde jeg pÃ¥ fredagen oxo… Vakkert, neppe :o))

      Jo da Kåre Conradi er pen han, men jeg liker nå heller den mer bustete Dennis Storhøi jeg, hihihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg