Innekoz

Litt siiigen i kroppen i dag etter litt lite søvn i natt, og tidlig opp i dag… Jeg prøvde å legge meg ned for å sove en stund til på morran, men søvnen kom ikke så da var det like greit å stå opp. Vinja lå ved siden av bena mine, og hun sov så hardt at hun våknet ikke før jeg satt på sengekanten å kom litt borti henne. Da lagde hun bare en liten gryntelyd å strakk på seg, og det virket ikke som hun egentlig hadde lyst til å stå opp….


De er nok litt dorske begge disse pusene mine i dag… Ronja har inntatt favorittplassen sin i sofaen, og Vinja ligger på toppen av klatrestativet. Ingen av dem gidder å dilte etter meg når jeg tar meg en sving innom kjøkkenet. Det pleier de vanligvis å gjøre, og da er de definitivt dorske, hehehe!! Vi hadde gjester i går å da ble det mye koz og dessuten var de i full vigør hele dagen :o))

Anne og Kine var her på kvelden for å se MGP finalen i Spectrum, og da laget vi hjemmelaget pizza, nam nam så god den ble. Jeg hadde kjøpt ferdig pizzabund, og den var helt grei å bruke. For å fylle hele deigen hadde jeg to pk med karbonadedeig og masse ost, kanskje litt vel mye ost!! For å få god smak på pizzaen tok vi to pk med pizzablanding, en med løksmal og en mexikansk… Alikevel syntes vi det ble litt lite smak, og Kine tok ansvaret for ekstra kryddring. Vi hadde boller utpå kvelden, men siden vi var så styggmette etter pizzaen droppet vi kremen. Ingen av oss hadde plass til det gitt….

Margareth Berger dro i land seieren i MGP, og det var en grei låt som sikkert kommer til å gjøre det bra… Alikevel så syntes jeg ikke at låta var en wow-låt, men det var det heller ingen andre som var. 

Hmmm, det var egentlig disse knoppene jeg hadde planer om å klippe av å sette i en vase i høst…. Glemte det vist helt bort jeg, så her står de forfrosne og veldig triste.

Testet zoomen på det nye Nikon S9300 kamera tidligere i dag…. Kanskje ikke det klareste bilde, for jeg klarte ikke å holde armen helt rolig når jeg tok det. Tydligvis funker zoom’n bra hvis fotografen klarer å stå stille. Jeg vet ikke distansen fra stuevinduet mitt og ned til Østensjøvannet, men man går vel den på ca 15 – 20 min. Da jeg tok bildet så jeg ikke at jeg fikk med en skiløper som gle over isen. Jeg har ikke fått testet ut kamera ordentlig ute enda, men nå begynner det å bli lysere og lengre dager så da er mulighet for å ta seg en tur etter jobb…….snart!!

Nå skal Tora Berger og de andre damene ut å gå, og det må jeg få med meg, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Her var det MGP-fest på lørdag, ikke bokstavelig, men hele familien var samlet. Sangen som vant kan jeg ikke huske melodien eller teksten på, men kjolen til M.B var bare RÅlekker, den husker jeg, he he. Vil påpeke at jeg KUN drakk Bris :)))
      Kjøpte ferdig pizzabunn EN gang, men den var for tykk for oss. Jeg lager den selv av sammalt mel, vann og olje. vi bruker kun løk/hvitløk, masse grønnsaker, tomatsaus og ost på 🙂

    2. Lillian: Helt ærlig så husker ikke jeg så mye av låta heller. Kjolen derimot glemmer man ikke med det første.

      Dette var første gangen jeg prøvde ferdig bunn, den ble tynn pga fin men kanskje litt seig. Neste gang blir det kanskje hjemmelaget. Bi får se B-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg