Fortsatt sjuk

Helt ærlig så hadde jeg håpet at jeg skulle være bedre i dag, sånn at jeg kunne gå på jobben…. But nooooooo!! Jeg våknet opp med dundrende hodepine, dotter i ørene, tett i bihulene og krislete i halsen. Så på toppen så kom det ut lite lyd når jeg forsøkte å snakke… Vinja lå nede ved beina mine og jeg skulle si navnet hennes, men det kom bare noen hese lyder, veldig festlig!!

Jeg pleier jo å småprate med pusene mine, men det gikk dårlig å de kikket på meg med det rare blikket… De forsto ikke hvorfor jeg hele tiden åpnet munnen uten at det kom noe særlig ut, hehehe!!

Klokken 11 i dag begynte begravelsen til min mor, og nå er den nok over… Jeg tenkte veldig mye på henne i går kveld og i dag på hvordan ting kunne ha vært anderledes hvis…. Men helt bak i hode vet jeg jo at det er håpløst å sitte å tenke sånn. Ting ble som de ble, og det går ikke ann å sitte å tenke på hvordan både hun og jeg kunne gjort ting anderledes. Det toget er gått for lenge siden, og det er bare noe man må godta. Egentlig har jeg vel forsonet meg med det, men av og til trenger tankene seg på å da dveler jeg litt ved det. Er vel kanskje litt sånn, at når ting er for sent så tenker man på hva man burde ha gjort eller ikke…….

Når jeg snakket med min tante i går kveld fortalte hun at en slektning hadde forsket på slekten, og hadde kommet ganske langt tilbake i tid. Jeg er oxo veldig interresert i slektsforskning så jeg har tenkt å spørre henne om jeg kan få lov å lese det han har skrevet. Det er ekstra spennende siden jeg kjenner så lite til min biologiske mors slekt…., hvem var de og hvordan levde de :o))

Ellers er det en grå dag her i Oslo, og noen snøfnugg daler sakte ned, men ikke så mye at det legger seg. Gradestokken har landet på – 3 C.

Jeg fryser og svetter om hverandre, og det er vel feberen som gjør det. Så i det ene øyeblikket pakker jeg teppet rundt meg, og i neste slenger jeg det av for da er det for varmt. Akkurat nå fryser jeg så teppet er godt pakket rundt meg, og jeg må fylle opp kaffekoppen med noe mer varmt!!

4 kommentarer
    1. God bedring og klem til deg. Jeg har drevet en del med slektsforskning og bruker et program som heter Geni, detter er gratis og der kan man slå sammen og samarbeide. Jeg har ikke gjort så mye idet siste med slektstreet vokser så i siste mail var jeg oppe i over 3000 slektninger. Det er arbeidsomt og tar mye tid men det er spennende. Fant ut at jeg på min fars side er i slekt med Ole Bull.

    2. hobbyting: Jeg har ikke funnet noe kjente nordmenn i slektstreet, men på den svenske siden har jeg en hel bok å der vi i slekt med en del kjente värmländske kjendiser. Bl.a. operaslekten Hagegård, men det er jo så langt ut :o))

    3. I gode og onde dager!: Det er akkurat det jeg har gjort, kaffe, farris og vann… Tror ikke jeg har sovet sÃ¥ mye i løpet av en dag som det jeg har gjort i dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg