Se hun snakker

Jo da, stemmen er så vidt tilbake men hver gang jeg prøver å si noe får jeg et hosteanfall så jeg brekker meg….. Vet ikke hva som er verst, gå rundt å viske eller hoste seg til vanvidd. Jeg var helt sikker på at jeg hadde igjen hostesaft fra jeg var dårlig i fjor en gang, men jeg kunne ikke finne flasken så den må ha blitt tom. Jeg får se om jeg får skaffet noe i morgen. Formen er ganske bådd i bøtte, så jeg vet enda ikke om jeg orker å gå på jobb… Får sove på det, så får jeg se hvordan formen er når jeg våkner i morgen.


(kilde google.no)

Jeg har ikke orket å gjøre så veldig mye spennende i dag…. Ble sliten bare av å sitte oppe, så jeg slepte meg inn i senga for å slappe av litt å endte opp med å sove i 5 timer. Det gjorde godt, men jeg føler meg fortsatt vissen og sliten i kroppen. Blir nok ikke så lenge før jeg kryper tilbake til senga igjen. Det er god medisin for kroppen å sove mye, og det har jeg tenkt til å gjøre oxo.

Det er kjedelig å være hjemme selv om jeg er syk å ikke orker å gå på jobb… Det skjer lite, og jeg orker ikke å gjøre noe for at det skal skje noe heller. Håper virkelig at formen er bedre i morgen!!

4 kommentarer
    1. terand: Takk Terje… Ikke sÃ¥ mye annet Ã¥ gjøre enn Ã¥ holde seg hjemme. Jeg hoster sÃ¥ jeg har helt vondt i magen, hehehe kanskje jeg fÃ¥r strammet magemusklene litt!! Her gÃ¥r det i varm te og febernedsettende sÃ¥ jeg hÃ¥per det ikke blir like langvarig som forrige gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg