Atsjoooooooo!

Her hostes og nyses det fortsatt, og jeg ikke blitt så veldig mye bedre… Følte faktisk en liten bedring før jeg sto opp til morran i dag, men etter å ha vært i dusjen og ordnet meg litt så merket jeg at formen var ikke noe å skryte av akkurat. Måtte sette meg ned å vile før jeg orket å lage meg frokost, som egentlig var lunch. Jeg sov helt til klokka 11, etter at jeg hadde vært våken tidlig på morran… Trodde kanskje at jeg orket å gå på jobb i dag, så jeg satt alarmen på. Det merket jeg fort at jeg ikke gjorde så jeg sov et par timer til før jeg ringte sjefa å ga beskjed før jeg igjen sovna igjen.

Når en er sjuk og ikke orker så mye, blir det at man blir sittende å glane på TV… I sta ble det Diagnose Mord på Fox Crime med DIck van Dyke fra en gang på 80 tallet, og nå er Mikkes Klubbhus på Disney Junior. Orker ikke å se på noe som krever så mye av hjernen i dag, og da er det greit med litt lett underholdning, hehehe!!

Været utenfor er omtrent som i går, bortsett fra at det ikke snør noe serlig i dag. Gradene ligger fortsatt på – 2,5 til – 3 C…. Ronja hang i dørkarmen i sta, og jeg slapp henne ut på balkongen å hun fløy glad og lykkelig ut. Når jeg lukket døren igjen syntes hun det ikke var så festlig å være der, og da var det gnåling for å komme inn igjen. Orker ikke å ha døren oppe nå som jeg er så forkjølet, men det er akkurat frk Lillepuz vil at jeg skal ha. Da kan hun nemlig løpe ut og inn som hun vil, men det får hun nok vente med til jeg er bra igjen og det er varmere ute :o))

På tide å hente seg litt mer varmt i koppen, blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg