Feberfri…

Det er da noen lyspunkter i min sjuke værdag, og det er at feberen endelig er nede på normalen igjen… Jeg hoster like forbaskat mye og nesen renner, men ellers er jeg i ganske fin form. Det betyr at jeg kan gå på jobb i morgen, og det skal bli deilig. I dag har jeg virkelig kjedet meg halvt ihjel, for det er gørr kjedelig å være hjemme…..

Jeg nevnte tidligere i dag at jeg burde begynne å lese litt igjen, og jeg gjorde faktisk det oxo… Sist boka jeg leste i var bok no 3 i serien Morgengry, og jeg tenkte at nå måtte jeg gå tilbake å lese fra første kapittelet. Trengte ikke det vettu, for med en gang jeg begynte på småkikke på kapittel 3 var jeg inne i handlingen med en gang. Til kioskroman å være så er denne serien ganske fin og spennende. Handler om familien Tiller fra Trondheim og hva som skjer dem under 2. verdenskrig. Handlingen begynner bare noen dager før krigsutbruddet. En serie som faktisk bør leses, om så bare for de historiske hendelsene.

Selv om jeg ikke har lest noe serlig siden i sommer har ikke det stoppet meg fra å kjøpe bøker. Bestemte meg for å dra fram alle de jeg har kjøpt for å få en oversikt, og det var en bra haug det må jeg si. Der var det Heksemesteren, Morgengry, mange av Debbie Macomber, Candace Bushnell og mange mange flere. Skal jeg komme igjennom alle disse må jeg nok sette i gang å lese litt hver dag. Jeg får gjøre som jeg gjorde før, la være å slå på tv før utpå kvelden å heller lese et par timer. Høres enkelt ut, ikke for en sånn tv slave som meg. Jeg innrømmer det gjerne, for tv’n må bare på den… Det er lettere om sommeren, for da sitter jeg ute stort sett fra jeg kommer hjem til langt på kvelden……!!!

Når jeg nå først er inne på tv, så er det sesongpremiere på CSI New York om noen minutter… Det må jeg jo i allefall få meg meg, knis!! Blogges!!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg