Litt nytt fra Sverige i går

Det ble ikke bare matvarer når jeg var i Sverige i går…, hehehe det blir aldri det! Jeg syntes alikevel at jeg klarte å begrense meg ganske bra, for det pleier å være mange flere poser med nips og stash enn det ble i går. 

Rusta er en butikk med et varierende utvalg… De har vaskepulver, elektriske artikler, smykker, lamper, tepper, til hund og katt, til bilen og masse mere. En av mine store lidenskaper er øredobber, og jeg kan ikke få nok av dem. I går fant jeg til både de øverste hullene som jeg ikke har så mye spennende til, og til de nederste!! Jeg er ikke så begeistret for de søte, men heller en litt røffere stil :o))

Hos Søstrene Grene fant jeg melaminskåler og skjeer i forskjellige størrelser og lengder.  Mange syntes kanskje dette ikke er noe å fylle skapene med, men jeg bare digger dem og de kan brukes til så mangt. Alt fra frokostblanding, desserter, godterier og frukt. Nå gjelder det bare å finne plass til dem oppe i skapet etter en grundig vask.

 

8 kommentarer

Siste innlegg