Laaaat søndag

Sånn er det….., en skikkelig lat dag hvor jeg stort sett har sittet foran tv-skjermen å glant på det ene skirennet etter det andre… At jeg er lat i dag har ingenting med formen min å gjøre, for den er i grunnen tilbake til normalen igjen. Feberen som kom sniiiikende på meg igjen i går er nå dratt sin koz. Nesen vil derimot ikke slutte å renne, og jeg hoster fortsatt litt innimellom. 

Helt stillesittende har jeg dog ikke vært, nei da…. Når det var skøyter fra Hamar løftet jeg kadaveret opp av stolen og kom meg inn på kjøkkenet. Der ventet en megastor oppvask på meg, som jeg har prøvd å unngå og kanskje håpet ville forsvinne av seg selv, særlig!!! Jeg har jo ikke oppvaskmaskin, og da er det noen ganger et tiltak å sette i gang. Nå var det esktra mye siden alle de nye melamin-skålene og skjeene fra Søstrene Greene måtte vaskes, før de flyttet opp i skapet.

Problemet var bare det at det ikke fantes noen ledig plass i skapet til dem, og jeg måtte omorganisere endel for at de skulle få plass. Siden jeg har såpass mange i forskjellige str ryddet jeg sånn at de fikk en hylle for segselv. Når jeg endelig var ferdig, ble det ganske fint.

Til morran i dag våknet jeg alt 07:30, og tenkte kanskje at skulle stå opp…. Syntes det var litt vel tidlig så jeg krabbet tilbake til senga igjen, noe som kanskje var litt dumt for jeg endte opp med å sove helt til klokken 10:30. Da jeg var oppe til morran trodde jeg først at det var tåke i dag oxo, men nei da…., det snødde som bare den. Nå derimot har det regnet i et par timer så håpet er jo at snøen råtner bort litt etter litt.

I går fikk jeg endelig gjort ferdig pakken, vel det ble egentlig to, som jeg skal sende til faren min. Jeg kjøpte jo fotopapir til ham hos Clas Ohlsson som jeg skulle ha sendt for en stund siden. Esken jeg kjøpte var dessverre litt i minste laget så jeg fikk ikke plass til de andre tingene han skulle ha. Heldigvis hadde jeg en eldre eske som jeg brukte. Håper nå bare de ikke er så firkantet på posten at jeg ikke kan bruke den, de har nemlig fått helt nye esker. Jeg har jo tross alt betalt for den!! Jeg har feriedag i morgen oxo, og da må jeg ned på Oppsal-senteret for å ordne med mnd kort så da tar jeg med meg pakkene å leverer dem på postkontoret samtidig.

Nå romler det noe vanvittig i magen min, og det er fordi at den prøver å fortelle meg at det er på tide å lage middag. Jeg har igjen et par fiskekarbonader i kjøleskapet som jeg tenkte jeg skulle steke opp. Det er vel best å gjøre magen fornøyd, den blir bare så irritert hvis jeg ikke gjør det, hihihihi… Blogges :o))

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg