God formiddag

Jeg tok ingen sjangser i dag å satte klokka til å ringe, for selv om jeg har feriedag så skal jeg ikke bare late meg. Nope, jeg har noen ting jeg må ut å ordne. Som å sende pakkene til faren min og ordne med månedskort.

Huff. jeg gruer meg alt nå til å ta banen og hjertet begynner å hamre. Jeg har ikke noe valg lenger, for det går ikke økonomisk å kjøre bil til jobb hver dag. Det var den negative tingen, og den positive tingen er at jeg får beveget meg mer. Det er noe jeg definitivt trenger.

Ute snør det igjen, men det er da i det minste varmegrader. Bilen min ser ikke ut lenger så i dag skal den få komme inn i maskinen, sånn at den igjen får tilbake sin Candy Red farge. Det er ikke noe særlig å sette den fra seg, for kommer noen bort i den kan det fort bli riper i lakken

På tide å komme i gang, blogges!

5 kommentarer
    1. Mariann Sæther Tokle: Ja, endelig kan jeg med hånden på hjerte si at jeg er frisk igjen. Ikke har jeg hostet noe serlig heller, så det hjalp nok det du gjorde. Takk skal du ha :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg